Boktoka

En blogg om läsning – min läsning

Bokhängen

Och O! Höll på att glömma. När jag hälsade på i Trafiknostalgiskas monter uppmärksammades jag på dessa:

 

Kan vara snyggt, men kan också bli riktigt tantigt. Tänk dig tillsammans med kläder från Gudrun Sjödén eller Odd Molly. Bibliotekarietanten har anlänt! Nu har jag inte kläder från varken gudrun eller molly, men knut och glasögon sitter oftast på plats. Och inte är jag bibliotekarie heller.

Hm får nog tänka igenom kombinationen, men jag kunde bara inte motstå dem. Någon gång ska jag ha dem!

september 27, 2008 - Posted by | Bokmässa

1 kommentar »

  1. Jag skulle mycket väl kunna ha dem. Är redan tant! Vet du var man kan köpa dem?

    Kommentar av Agneta Eriksson | november 12, 2008 | Svara


Kommentera

