Boktoka

En blogg om läsning – min läsning

Getting closer to Breaking dawn!

Det går inte att förklara intellektuellt varför jag gillar Twilight-serien av Stephenie Meyer. Jag har en teori men den är så tacky att jag nogsamt väljer vem jag delger den. Men den stora orsaken till Twilights framgång tror jag är att böckerna har en förmåga att uppsluka läsaren. Åtminstone jag blir helt fast.

Så hur glad tror du jag var när jag fick närkontakt med dessa tingestar? Om än bara till låns…

   

Om jag har tur kanske kanske kanske jag får ett kit att lotta ut. Det innehåller tröja, liten poster, två knappar, lite klistermärken och ett quiz som jag har för avsikt att lägga upp här på boktoka, bara jag hittar var jag lagt det…

Nu är det inte långt kvar. Förhoppningsvis kommer Breaking dawn när som helst till lagret i Morgongåva, och sedan mitt ex i ett brunt paket till jobbet. Jag måste nog gå dit och hämta den så att jag kan läsa pronto!

Det närmar sig, det närmar sig!!!

augusti 3, 2008 - Posted by | Boksnack |

6 kommentarer »

  1. Åhh, coolt. Hihi. 🙂

    Kommentar av Emm | augusti 3, 2008 | Svara

  2. En sån där liten knapp skulle sitta fint!

    Kommentar av Bovary | augusti 4, 2008 | Svara

  3. åh, det var så det där kitet såg ut! Gud så avundsjuk jag blir! Jag såg försent att det hade kommit ett mail till mig på jobbet om att man kunde delta i en tävling för att vinna de där prylarna och blev eld och lågor ändå tills jag insåg att datumet redan gått ut…

    Kommentar av Calliope | augusti 5, 2008 | Svara

  4. Aw. Gissa någon som är avundsjuk och gärna vill ha ett sådant paket?

    Kommentar av Sarah | augusti 8, 2008 | Svara

  5. JAG VILL OCKSÅ LÄSA SNART!!! Jag vill ha tröjan helt klart, eller kanske eg hellre knappen, men mest av allt boken. Snart!!!

    Kommentar av Kristin | augusti 26, 2008 | Svara

  6. Jag längtar jätte mycket efter 4:an men måste vänta till den kommer ut på svenska eftersom att jag är född 1995 och är ingen hejdare på engelska. Kan knappt bärga mig till jag kan köpa boken!!!

    Kommentar av Clara | oktober 6, 2008 | Svara


Kommentera

