Boktoka

En blogg om läsning – min läsning

Baxnar

och smäller av på mitten gör jag nästan när jag får reda på att Forum i höst kommer ut med en ny typ av självhjälpsbok. Den heter Tillverka dina egna sexleksaker och handlar om just det. Enligt förlaget ska det vara på fullaste allvar men med glimten i ögat.

Tydligen ska däri finnas instruktioner till hur man drejar sin egen dubbeldildo, knyter en läderpiska eller vad man nu må vara intresserad av att göra. Allt material ska gå lätt att få tag på, det kanske till och med redan finns hemma, och svårighetsgraden varierar.

Jag vet inte om jag vill veta vilka saker hemma som kan bli sexleksaker. Jag tycker att hela grejen känns rätt obehaglig och liksom lite lätt klaustrofobisk.

Omslaget är helt i stilen för gör-det-själv-böcker.

Någon som blir sugen?

maj 24, 2008 - Posted by | Övrigt inlägg

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

