Boktoka

En blogg om läsning – min läsning

Mycket kan bli mer!

Mycket kan alltid bli mycket mer. Det får åtminstone min kära sambo och mina bokhyllor erfara allt som oftast. Idag fick vi plocka på oss sju böcker vardera i våra arkivhyllor och jag valde med omsorg och glädje ut följande böcker:

Unni DrouggeBoven i mitt drama kallas kärlek. Sägs vara utelämnande om en misshandelsrelation. Alldeles på riktigt. Blir antagligen ruggigt att läsa.

Jenny LeebStella & Sebastian. Tyckte inte att hennes förra bok var världens bästa men hoppas hoppas hoppas att den här ska vara bättre. Vill det liksom.

Maria KüchenAtt skriva börjar här. Kan alltid vara bra att ha.

Neil StraussThe dirt. Hört mycket gott. Nyfiken.

Liselott ForslinSmart & gott. Kokböcker från Kakao är alltid fina och bra. Passade på att utöka samligen.

Nätdejting, allt du behöver veta. Till min samling av nätdejtinglitteratur. Alltid bra att hålla koll på konkurrensen.

Och så till mamsen om hon inte redan har den: Vård av gamla hus.

Sen som ett paket på posten dök det upp lite fina läsex idag också. Mia Törnbloms Så dumt! Kuklarz Anteckningar från en liten Fiat, Lapidus Aldrig fucka upp och Walters Kameleontens skugga.

Mycket läsa blir det!!! Hurra!!!

maj 20, 2008 - Posted by | Övrigt inlägg

1 kommentar »

  1. Jo jag vet ju att du har numera en hel bokhylla med olästa böcker. Förut i ditt liv brukade det vara en hög. Sedan blev det ett hyllplan och nu en hel hylla, sorterad i bokstavsordning tror jag också minsann? Men bunkra är alltid bra.

    Själv är min lästakt nere vid 5 km/tim eller nåt.

    Kommentar av kristinblom | maj 21, 2008 | Svara


Kommentera

