Boktoka

En blogg om läsning – min läsning

Keyes is on the way!

Nu släpper jag snart allt jag har för händer och greppar This charming man av Marian Keyes. Ser i våra system att min bok är på väg. Kanske kommer den med internposten redan i em. Kanske i morgon. Hur som helst lär det bli lätt att prioritera i läsningen när den väl kommer.

Och jag som måste läsa Linderborgs Mig äger ingen tills på onsdag. Och så håller jag ju på med Zweigbergks Ur vulkanens mun. Och så är jag ju sugen på Twilight-trean…

Det är inte lätt. Och samtidigt väldigt lätt: Keyes.

april 28, 2008 - Posted by | Övrigt inlägg |

2 kommentarer »

  1. Och nu ligger Keyes nya som ett skrutt i mina armar. Inget kan hindra mig. Skulle vara jobbet några timmar och sen Friskis. Och en deklaration som måste göras. Men sen!

    Ser fram emot fyra timmars tågresa i morgon. Det är jag och Marian då.

    Kommentar av loveina | april 29, 2008 | Svara

  2. Den tar sig måste jag säga. Seg första 150 sidorna. Men sen så!

    Kommentar av loveina | maj 11, 2008 | Svara


Kommentera

